Info & Voorwaarden

IK WIL MIJN BESTELLING ANNULEREN?

Om uw bestelling te annuleren stuurt u binnen de 24u na uw bestelling een mailtje naar info(at)daltonshop.be, om uw bestelling te annuleren.

IK WIL MIJN GEKOCHT ITEM TERUG STUREN OF OMRUILEN?

U kan tot 7 dagen na ontvangst van uw bestelling de gekochte producten terugsturen naar: Fonk vzw (t.a.v. Daltonshop), Zwartzustersstraat 14, 3000 B-LEUVEN.

De teruggezonden DVD’s of uitgaven zullen echter alleen aanvaard worden wanneer ze in onbeschadigde staat en ongeopend worden teruggestuurd. Wanneer de cellofaanverpakking om de dvd's verbroken of verwijderd is, worden de DVD's niet teruggenomen.

MIJN BESTELLING IS BESCHADIGD?

Stelt u na ontvangst vast dat er DVD('s) beschadigd zijn of onleesbaar, vergewis u dan best eerst dat de oorzaak niet bij u DVD-speler ligt door bijvoorbeeld de DVD('s) met een andere speler af te spelen. Blijkt de fout bij het DVD-schijfje zelf te liggen, mag u deze terugsturen naar Dalton Distribution en zal deze (na een technische test) kosteloos vervangen worden.

IK BEN EEN HANDELAAR,… EN WIL GRAAG (ENKELE) DALTON-TITELS VERKOPEN IN MIJN WINKEL?

Neem contact op met Dalton Distribution,
door te mailen naar info(at)daltondistribution.be.

VERZENDINGSVOORWAARDEN

De kostprijs voor verzending wordt duidelijk vermeld bij de bestelling. De verzending gebeurt slechts van zodra de betaling ontvangen en verwerkt is. OPGELET! Betaalt u via (internationale) bankoverschrijving, hou er dan rekening mee dat dit een extra verwerkingstijd vraagt (het duurt even eer het geld op onze rekening verschijnt). Voor nationale overschrijvingen is dit ongeveer 2-3 dagen, voor internationale overschrijvingen kan dit oplopen tot 7 dagen.

Dalton werkt samen met de post of koerierdiensten voor verzendingen uit de webshop.
Dalton is niet verantwoordelijk voor vertraging van de bestellingen, door andere partijen.